Reklam tasarımları, günümüzde, tüketicilerin etkilenmesi ciğerin, pek çok değhizmetkeni kullanmaktadır. Oynak derken; mizah, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı vakalar, âlem, şiddetli ömür standartları, rahatlık, makam, gelecek teknoloji ve buna benzerleri kastedilmektedir. Cümle bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş olduğu, yeni veya esasen pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya inandırma etmeye yöneliktir. Meydana getirilen reklamın amacı, sadece satın alma davranışını göstermelerini çıkarmak olmayabilmektedir. Birbirinden farklı ammaçlara yönelik amma nihai hedef, her bugün daha aşkın satış olmakla müşterek, genellikle, reklamın ammaçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın gayrı markalara yeğleme edilmesini çıkarmak olabilmektedir. Bunlarla müşterek, firmaların sosyal zeval namına veya kendileriyle ilgili çıkan herhangi bir düşünceyi savunmak veya reddetmek namına örgülabilmektedir. Cümle bunların tasarımı örgülırken, en aşkın ögönen nâkil mevzu, inandırıcı bir şekilde hizmetlenmesidir. Bazısı reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Bazısı konusundan dolayı, kimi hizmetlenme biçiminden dolayı, kimi de seçilen tasarım tarafından dolayı, insanları inandırma etmekten ırak olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda sorun, kimi bugün kullanılan oyuncuların maşer içinde malik olduğu konumla ilgili olabilirken kimi bugün içinlıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan ırak olmasıyla alakalı olabilmektedir. Katlıklı diyaloglarla örülen tasarımların inandırma etmekten ırak olmasının bir gayrı nedeni de, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğkakımı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine daha çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, gayrı türlere için daha azca inandırma edicidir. Hayallerden oluşan, ürün veya hizmetin özelliklerini göstererek özetleyen, çok azca cümle veya ifadelerin önem aldığı reklam türleri daha çok inandırıcı olmaktadır. Başka türlerde ise, tüketicilere iletilmesi gereken mesajlar, oyuncuların veya kullanılan herhangi bir ağırlık unsurunun gölgesi altında kalmasındandır. Başka bir ifadeyle, daha canlü bir ağırlık yaratabilmek ciğerin, reklamlarda kullanılan mizah, gır gır haller, şiddetli ömür standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Hakeza durumlarda insanlar, ağırlık unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze ister bırakmadan kabul ettikleri reklam türleri, ürün veya hizmetin anlatıldığı, fonlerin olduğu, fotoğrafğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasarım biçimleridir. Tüketiciler bu tip tasarımları izlerken hem etkilenmekte hem de gördükleri şeylere inanmaktadır. Fevkda kalünü ettiğimiz ağırlık unsurları gerçekte selim seçilmektedir. Ancak burada sorun, onların kullanılma biçimi olmakla müşterek, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. şu demek oluyor ki seçilen ağırlık unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere malik olması gerekmektedir. Yalnız genel olarak reklamlar inandırıcı geçmek zorundadır. Bunun indinde sükselı bir reklam kurmanın esas kaideı hedef kitleye seslenme eylemek, bu hedef kitle ile empati kurarak kampanya yapmak majör üleş sahibidir. Sonunda hedef kitle(ler) markayı ve ürünü daha çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).