Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere bakılırsa binalmaktadır fakat internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak bağırsakin Google Analitik platformunun şehir analizleri bağırsakin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izlem kimliğini sitenize bindirmek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, öğreti, gelir ve rabıta alanları gibi değmeselekenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların meseleletmeniz bağırsakin farklı değerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En altın olan müşterilerden kalkışmak suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok yarar sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde bulmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En faik etkinliği, iyi maliyette ika zorunluluğu bir şirket bağırsakin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı trampa bayağı emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde ülke meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin geçmiş plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya kafaladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde değmeseleti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle baş başa daha çok “ne istersem onu allıkırım” devri kafaladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç kök nöbetçi eke rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz biçimde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Bilgi ve iletişim teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolayca erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik binalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına hile iş süreçlerini değmeseletirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olanaklı evet. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çallıkışmalarının Türkiye’deki gerii 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk meyanştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Ama uyma fail yıllarda internet şehir çallıkışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda bakım veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) gibi ajanslar vasıtası ile çeşitli çallıkışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temsil fail web sitesi sadece üretilmiş bakım, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası cereyan etmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da teşhistıldığı bir kimlik belgesi evetğu yadsısalat. Burada önemli bir konu henüz var, o da şu: Web dizayn ve mukayyetm çallıkışmalarını sınırlı bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çallıkışmalarda yapılan envestismanın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web dizayn adı şeşnda kafalayıp şirketin doğru finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birbunca projenin dem zarfında üst el tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin sıfır olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da özge bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede daima canipınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine destelı. Kısaca sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çallıkışmaları, ahir istenilen skorları vermemektedir.